ska man synas ska man göra det med stil?

Idag var det skolavslutning, vi hörde på när barnen sjöng och när rektorn höll tal.
Och efter det var all personal bjudna på smörgåstårta.
Och på alla sådana festligheter ska någon alltid avtackas, någon ska hålla tal och idag skulle de även uppmärksamma några som hade fyllt år.
De gjorde dom genom att ropa upp namnet och ge en blombukett.
Dom ropade upp Gunilla, Ingrid och sen ropade de upp, Nina och jag ba va?! blev ju lite chockad, men jag tänkte att jaha, gud vad snällt att dom kommer i håg mig!!!
Och alla vid mitt bord ba, åh, :):) vad kul! gå upp nu.
Sen när jag kommer fram så säger ena rektorn ba.. eh, fyller du år i maj?
jag ba, nä? juni??!? och så kollar jag upp och ser en annan person (hon hette Nina också) stå där.
och då den andra rektorn ba, MEN OJ. jaa.. haha det blev ju knasigt... vi sa inte vilken Nina.. knasigt!!
SÅ då fick jag gå tillbaka med svansen mellan benen och utan blomma framför all personal på vegaskolan.
Man ba, GLAD sommar allihopa...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0